Épp a világpiacra akar kilépni a Rolls-Royce vezető formatervezőjét elcsábító kínai Hongqi, azaz Vörös Zászló autógyár, de közben nem feledkezik meg a fő ügyfeléről, az államapparátusról sem. Készül már a 2014 óta változatlanul kínált L5-ös luxuslimuzin új generációja, amelynél már downsizing is lesz – már ha lehet annak nevezni a tényt, hogy a 6,0 literes szívó V12-es helyére nagyobb teljesítményű, 4,0 literes V8-as biturbó kerül.

Az alapvetően a felső vezetés számára fenntartott luxuslimuzinnál nyoma sincs elektrifikációnak, de azért a hangsúlyosan retró megjelenést most LED-es lámpákkal és módosított részletekkel modernizálják. Megnyújtják a karosszériát (alapesetben is), hogy még több helye legyen a hátul utazónak, akiknek a kényelmét a legmodernebb, masszázsfunkciós, fűthető-szellőztethető ülések garantálják, a műszerfalra nagy méretű képernyők kerülnek, de azért bőven jut még hely a valódi fa betéteknek is. Továbbra se szerepel a Hongqi autógyár tervei között, hogy a szabadpiacon (Kínában) megvásárolható legyen az L5-ös, az továbbra is az állami vezetés számára fenntartott autó marad.