A First Automobile Works konszern terméke a vörös zászló, azaz Hongqi nevű kínai luxusmárka, amely most egy virtuális téren tartott sajtótájékoztatón ismertette termeit a jövőről, amelyben már csak villanyautók szerepelnek. A közeljövőben 2025-ig 13 új villanyautót dobnak piacra, amelyek a Hongqi 4 fő modellsorozatát lefedik, tehát a H jelzésű szabadidő-autók, a Q jelzésű egyterűk, az L jelzésű luxusautók és az S jelzésű szuperautók terén is lesz újdonság. Középtávon a FAW konszern által birtokolt mintegy 10 000 szabadalom felhasználásával készülő villanyautó-alapra rögtön 3 virtuális tanulmányautót készítettek. A Hongqi Sedan EV-t még 2023-ban bemutatják a valós életben is, a különösen áramvonalas karosszériával rendelkező személyautó nem hűtőrácsot, hanem LED-ekkel telepakolt orrpanelt kap.

Az akkumulátor kapacitását nem árulták el, de azt igen, hogy egy feltöltéssel 1000 km-es hatótávolságra képes, 5 perc alatt 350 km-nyi energiát képes felvenni, 30 kW teljesítményű vezetéknélküli töltés fogadásra képes, és a telepet nem csak tölteni, de cserélni is lehet. Az ígéret szerint az önvezető rendszer minden időjárás mellett képes működni, így a sofőr/utas nyugodtan kalandozhat a virtuális térben.

Mivel ugyanerre az alapra épül a Hongqi SUV EV, az is megkapja mindezt a technikát, kiegészítve intelligens légrugózással és összkerék-kormányzással. Utóbbinál a kerekek akár 90°-ban is képesek elfordulni, ami terepjáráskor is nagy manőverező képességet biztosít, de elsősorban azért alkalmazzák, hogy a nagy méretű autóval könnyű legyen a parkolás – az út szélén lévő helyre egyszerűen be tud oldalazni az autó. A 4 ajtós kabrió karosszéria csak a feltűnést szolgálja, a valóságban a megszokott, 5 ajtós kombi felépítménnyel mutatják majd meg ezt a tanulmányt 2024-ben.

A sort az E-LS elnevezésű, nagy méretű krómozott hűtőrácsot is felvonultató luxuskategóriás szabadidő-autó zárja, amelyet majd 2025-ben ismerhetünk meg a maga fém és műanyag valójában. Ennél már a karosszéria több részén is használják a műanyag burkolat alól világító LED-es díszítést, és amíg a Sedan EV belsejében csak egy minden kényelemmel ellátott utasülést helyeztek el, az E-LS hátuljában már ketten utazhatnak hasonló kényeztetéssel. Azon kívül, hogy az új modellekkel a világpiacon is jelentős szereplők akarnak lenni, nem árulták el a Hongqi márka nemzetközi piacra lépésének részleteit.