A hosszabb karosszéria miatt sokkal sportosabbak a Kamiq GT szabadidő-kupé arányai az egyszerű Kamiq-énál – állítja a sajtóanyag, ahol azt is lehet olvasni, hogy 19 mm-es eltérésről beszélünk; a kicsit is meg kell becsülni… Egészen pontosan 4409 mm az új karosszéria hossza, a tengelytáv változatlanul 2610 mm, az új vonalvezetés pedig a SAIC Škoda és a cseh központ formatervezőinek közös munkája volt, ahogy az ide kikevert Modern Arany fantázianevű fényezés is.

Az utastérben már nem volt ennyi szabadsága az alkotóknak, mindössze a díszléc végére festett minta és GT felirat jelent eltérést a hétköznapi modelltől. Az alapmotor az 1,5-ös szívó 109 lóerővel és 5 fokozatú kézi kapcsolású váltóval, alternatívaként 1,2 literes, 114 lóerős turbót kínálnak 6 fokozatú kézi kapcsolású vagy 7 fokozatú duplakuplungos váltóval. A kínai piacnak készített Kamiq testvérmodellje is marad Kínában, arról pedig nincs hír, hogy az európai modellnek is elkészítenék a sportos testvérmodelljét.