A második generációs Porsche Cayenne-ből is elkészült az a változat, amelyet a szívómotorokat kedvelő autóvezetőknek készítenek. Azonban arra fel kell készülni, hogy a GTS is csak nyolcfokozatú automatikus váltóval készül.

A 4,8 literes V8-as erőforrás teljesítményét 20-szal 420 lóerőre növelték, az átprogramozott légrugós felfüggesztés 24 mm-rel engedi közelebb az aszfalthoz a karosszériát. Rövidebbre vették a végáttételezés is, aminek következtében a 100-ra gyorsulás padlógázon 5,7 másodpercig tart. 160-ra 13,3 másodperc alatt gyorsul az autó, a végsebesség 261 km/óra.

A Turbo változat első lökhárítóját kapja a GTS, amit kerékjárat-szélesítésekkel dobnak még fel, egyedi még a tetőspoiler, és a 20 colos felni is. Az új modellváltozathoz rendelhető a Peridot Metallic és a Carmine Red fényezés. Németországban kilencvenezer euró az indulóár.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!