Jó dolog a tuningolás, de van, hogy az ember túlzásba viszi a dolgot. Egészen pontosan elég buta emberekkel van körülvéve, akik nem tudják értelmezni a mobil fékpad esetén, hogy az legfeljebb mekkora teljesítményre van méretezve.

Valószínűleg egy kicsit belenyúltak a Shelby GT500-as motorjába, könnyen lehet tovább növelni az 5,4 literes kompresszoros V8-as gyárilag 547 lóerős teljesítményét. A lényeg a következő, a teljesítménymérő pad nem bír ekkora erővel, és nemes egyszerűséggel felrobban a mérés közben. Aminek a Shelby GT500 is kárát látja, hiszen a hátsó felfüggesztés nagyon nem úgy áll, ahogy a mérés elején…

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!