Nem látszik sok minden a fényképeken, amelyekről csak annyi állapítható meg teljes bizonyossággal, hogy azok egy francia nemzetiségű autót mutatnak – onnan származik a próbarendszám. Azonban mivel mind a PSA (Berlingo, Partner), mind a Renault (Kangoo) dobozautója elég friss a piacon, kizárásos alapon a Dacia egyterű lehet a lepel alatt.

Ezt annyira igyekeznek titkolni, hogy épp csak elég ablakot hagytak szabadon ahhoz, hogy a sofőr kilásson. Akkor vajon miért vitték ki a közútra az autót? Az is lehet azonban, hogy az elektromos Kangoo egy példányát látjuk, hiszen hiába van kipufogó az autón, az utólag odabiggyesztettnek tűnik – a normál változaton rejtett a végződés. Ez ellen szól, hogy a meglehetősen homályos elölnézeti képen látjuk, hogy a fényszórók között is kihagyták a helyet a légbeömlő nyílásoknak; a Kangoo-nak, legyen szó belső égésű vagy elektromotorral hajtott változatról, ezekre nincs szüksége. Legkésőbb Frankfurtban kiderül az igazság.

Csak egy oldalon van tolóajtó, a kipufogó utólagosnak tűnik, a Kangoon függőlegesen áll a hátsó ablaktörlő - ez lenne a Dacia egyterű? Csak egy oldalon van tolóajtó, a kipufogó utólagosnak tűnik, a Kangoon függőlegesen áll a hátsó ablaktörlő – ez lenne a Dacia egyterű?