Az Egyesült Államokban az autóvásárlók annyira idegenkednek a motorleállító rendszertől, hogy többen is követelőző leveleket írtak a BMW forgalmazójának, hogy tegyen lépéseket az ügyben, hogy végleg ki lehessen kapcsolni a motorleállítót, ne kelljen minden indulás után megnyomni az erre szolgáló kapcsolót.

A pénz (tehát az ügyfél) beszél alapon a BMW most engedélyezte az észak-amerikai márkaszervizeknek, hogy ha azt kéri a vásárló, akkor szoftveresen, véglegesen szabadítsák meg a motorleállító rendszertől az új 3-as sorozatot. Az Egyesült Államokban javarészt ismeretlenek a motorleállító rendszerek, mivel a szabványos fogyasztási ciklusban nem jár előnnyel a használatuk, kivétel nélkül az összes gyár kihagyja ezt a funkciót az ott forgalmazott autókból, a BMW is így tett egészen az új 5-ös és 3-as sorozat piaci bevezetéséig. Vannak olyan éghajlati viszonyok (például sivatagi), ahol tényleg nem jó, ha leáll a motor, mert olyankor a légkondicionáló se megy teljes gőzzel, de nagyrészt inkább a vásárlók idegenkednek az új technológiától.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!