Nem hagyhatta szó nélkül a Cadillac, hogy a külföldi luxusmárkák – Lexus és Infiniti – arassák le az összes babért – és vastag pénztárcájú vásárlót – a Pebble Beach Concours d”Elegance-on, ezért ők is készítettek egy látványos autót, a Ciel elnevezésű tanulmányt.

Ez egy négyajtós, négyszemélyes kabrió, amelynek művészi formája a márka soron következő csúcsmodelljét vetíti előre. A valóságban egy olyan kabrió, ami tényleg mindennel kényezteti az utasait. Az olajbogyó-fa, amiből a fabetéteket faragták természetesen körülmények között dőlt ki, azaz odafigyeltek a természetkímélésre az építés során, a bőrkárpitot kézzel varrták (ez mondjuk egy tanulmánynál cseppet sem meglepő), a karosszéria Cabernet színét vörösbor segítségével alkották meg. Vidám, de legalábbis borgőzös munka lehetett a Ciel elkészítése.

Nem bombázza felesleges információkkal a sofőrt a műszerfal Nem bombázza felesleges információkkal a sofőrt a műszerfal

Azért kaptak az utasok kagylóüléseket, hogy mindig ideális, a lehető legjobban szélvédett részen helyezkedjenek el, hűthetőek és fűthetőek az ülések, a kihúzható takaró gombnyomásra visszacsévélődik a helyére. Az ajtózsebeket cipzár védi, a tárolórekeszekben mindenféle elektronikus kütyü töltésére-csatlakoztatására szolgáló kábeleket találunk.

Nincs B oszlop, az alumínium szélvédőkeret azonban fontos biztonsági elem Nincs B oszlop, az alumínium szélvédőkeret azonban fontos biztonsági elem

Magától értetődően nem hiányozhat a hátsó részből a humidor, ahol a szivarokat lehet megfelelő körülmények között tárolni. Mindenféle politikailag korrekt megoldás mellett a Cadillac Ciel ugyanis egy hagyományos luxusautó marad. A motorháztető alá egy biturbó V6-os benzinmotort szereltek, igaz, hibrid hajtással kiegészítve, a rendszerteljesítmény 425 lóerő és 583 Nm. A tengelytávolság 317 centi, a karosszéria nagyjából 5,2 méter hosszú.