Jelentősen megnövekedett a BMW 5-ös sorozat karosszéria a generációváltásnál, hosszában 97, széltében 32, magasságban 17 mm a bővülés, a tengelytávolság is gyarapodott 20 mm-t. Ez a bővülés nagyon jól jön a most debütált kombinak, hiszen a csomagtér alaphelyzetben is már 570 literes, a 40:20:40 arányban osztott támla ledöntésével 1,7 köbméteres lesz a raktér. A csomagtérhez elektromos mozgatású ajtón át lehet hozzáférni, a padló alatt lehet elhelyezni az elválasztó-hálót és – ha van – a töltőkábelt is.

A kombi egyébként ugyanazokkal a látványos részletekkel bírhat, mint a lépcsős hátú változat, tehát az alap megjelenés M Sport, M Sport Pro vagy M Carbon megjelenési csomagokkal fokozható, elérhető a vesék kontúrvilágítása és akár 21 colos felnik is elérhetőek. Vegán belsőt adnak alapáron, a nagypanelos műszerfalon 12,3 colos a kormány mögötti és 14,9 colos a központi képernyő, felárat kell fizetni a BMW Interaction Bar nevű kijelzőként működő díszbetétért, az üvegtetőért, a 18 hangszórós Bowers & Wilkins hifiért.

A BMW 5-ös Touring forgalmazása májusban indul, ekkor 2,0 literes lágyhibrid dízellel (197 LE/400 Nm) és akkumulátoros-elektromos hajtással (eDrive 40: 340 LE/430 Nm, 483-560 km hatótáv és M60 xDrive: 601 LE/820 Nm, 445-506 km hatótáv) lesz megvásárolható, a nyáron csatlakozik ezekhez a 30e jelzésű plug-in hibrid benzines és a 40d jelzésű dízel a kínálathoz. A plug-in hibrid hajtáshoz és az i5-ös modellekhez jár a hátsókerék-kormányzás és a szintszabályozós hátsó felfüggesztés.