Mopedautóként lehet forgalomba helyezni az EU területén, Nagy-Britanniában és az Egyesült Államokban is a Bentley és a The Little Car Company együttműködéseként megszületett Blower Jnr nevű villanyautót, amely megjelenését tekintve szinte tökéletes mása az 1929-es 4½-litre Supercharged versenyautónak. A legnagyobb eltérést az jelenti, hogy a méret az eredetinek 85%-a, és ebből kifolyóan a 2 utas egymás mögött foglal helyet. Mintának a Bentley gyár gyűjteményében lévő versenyautót vették, az első 99 darab mopedautó First Edition-ként ennek a megjelenését kapja, beleértve a lobogókat és a jelvényeket.

Nem csak az eredetinek megfelelő megjelenéshez ragaszkodott a Bentley gyár, de azt is elvárta a the Little Car Company-tól, hogy a Blower Jnr minősége is kimagasló legyen. A jármű 48 voltos elektromos rendszert használ, a hajtómotor 20,4 lóerős teljesítményű, a 10,8 kWh kapacitású akkumulátorral akár 105 km-t is elérheti a hatótávolság – töltési időnek 3 órát adnak meg. Európában szabadon száguldhat a mopedautó, ami 72 km/órás csúcssebességet jelent (L7e), az Egyesült Államokban a szabályok (LSV) 45 km/órás végsebességet engednek. A saját tömeg 550 kg, a karosszéria hossza 3,72 méter, szélessége 1,48 méter, magassága 1,27 méter. A vezető és az utas ülőhelye mögött még egy csomagtérnek is jutott hely.

A Bentley Blower Jnr esetén a sofőr 3 üzemmód (Comfort/Bentley/Sport) közül választhat, ezek befolyásolják a gázreakciót és a kipörgésgátló működését is: Comfort esetén a motorteljesítmény 3 LE, Bentley-nél 10,9 LE, Sport esetén áll mind a 20,4 LE a vezető rendelkezésére. A festett acél alvázhoz laprugókkal csatlakoznak a merevtengelyek, az 1929-es eredetinek megfelelően súrlódó lengéscsillapítókat használnak. Elöl tárcsát, hátul dobot használ a Brembo fékrendszer, a hajtómotort a hátsó tengelyre építik, az akkumulátor az alvázban kap helyet. Az eredetinek megfelelő a nikkellel bevont hűtő és annak rácsa, a motorháztetőt alumíniumból készítik, a karosszéria hátsó része karbon, utóbbit impregnált vászon borítja.

Opciós a régi benzintartályt mintázó, zárható csomagtér, amihez rögtön a teret teljes megtöltő táskát is mellékelnek. Régen a névadó mechanikus feltöltő volt a kocsi orrán, a Blower Jnr esetén az elektromos töltőcsatlakozást találjuk itt. A műszerfalon átvariálták a visszajelzőket, az egykori benzinszintjelző helyén van az üzemmódváltó, a haladási irányt az egykori előgyújtás-állítóval lehet kiválasztani, és van egy monitor is, amelyen vagy navigáció, vagy a tolatókamera képe jelenik meg, és van rejtett USB-töltő is a kütyükhöz. A The Little Car Company 2024 második negyedévében kezdi meg a Bentley Blower Jnr mopedautók gyártását.

TLCC__BBJNR_LC-V13 from Swallow Marketing on Vimeo.