Jó sok időnk volt emészteni a Fiat Toro megjelenését, de azért még mindig képes döbbenetet okozni az osztott fényszórós orrész, egyébként sportosra vették a figurát, nem utolsó sorban azért, mert a kereskedelmi felhasználók helyett a magánvásárlókat célozzák az újdonsággal.

Jól jelzi ezt, hogy a benzines (1,8 liter, 138 LE, 6 fokozatú automata) változat terhelhetősége mindössze 640 kg, a dízel (2,0 liter, 170 LE, 6 fokozatú kézi vagy 9 fokozatú automata) akár 1 tonnát szállíthat. Összkerékhajtás csak utóbbihoz kérhető, ráadásul rögtön felezős, mindenféle elektronikus segéddel ellátott, Jeep-segítséggel készített rendszert kap az ügyfél.

A karosszéria duplafülkés, hossza 4915 mm, szélessége 1844 mm, magassága 1735 mm (a hasmagasság 206,5 mm), a tengelytávolság 2990 mm, különlegessége a kétszárnyú, oldalra nyitható platóajtó. Később se lesz rövidebb fülke, az önhordó karosszérián ahhoz túlságosan nagy és ebből következően drága beavatkozásra lenne szükség.

Brazíliában egyébként a 76 500-116 500 realos ársávban (5,3-8 millió Ft) forgalmazzák a Fiat Toro-t, amely Európába biztosan nem jut el, de könnyen lehet, hogy Észak-Amerikában Ram márkanéven színesíti majd a Fiat választékát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!