A videojátékok fejlesztői hosszú évek munkájával elérték azt, hogy az autók már egész reálisan mozognak a virtuális térben. Azonban amikor az esetleges sérülések modellezéséről van szó, hamar elvéreznek a programok – minek is törjék magukat, ha a baleset a játék végét jelenti.

Azonban az Egyesült Államokban nemrég elindult BeamNG nevű cég azon van, hogy ez megváltozzon, és közreadtak egy videót arról, hol is tartanak a fejlesztések. Noha a videón már egész valósághű töréseket látunk, ahol tényleg kiflibe hajlik a karosszéria, ha oldalról hajtanak bele, és a csomagtérfedél is kinyílik a nagy deformáció miatt, a programozók még dolgoznak egy keveset az algoritmuson. Például nem csak azt szeretnék, hogy pókhálósra törik az üveg, hanem a valósághoz hűen az kirobban a helyéről. Van, akinek semmi nem elég…

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!