Sok más villanyautó-startuphoz hasonlóan Henrik Fisker aktuális autómárkája sincs könnyű helyzetben, átadták ugyan az Ocean típus első példányát megrendelőjének, de beszállítói problémák miatt épp a termelés visszafogását jelentették be, a kisebb méretű Pear modellje legalább egy évet késik 2025-ig akkumulátor-beszállítói problémák miatt. Azonban a cég optimista, és máris megmutatta, milyen irányba tervezi a kínálat bővítését: a Force E kivitel igazi terepjáróvá teszi az Ocean szabadidő-autót. Ennek érdekében a megerősített felnikre 33 col átmérőjű terepmintás abroncsokat szerelnek, komolyabb védelmet kapnak a padlóban lévő alkatrészek, módosítják a lengéscsillapítókat is. Az utastérben könnyen takarítható gumi padlószőnyeg, extra kapaszkodók és a csomagok számára extra rögzítési pontok jelentik a változást, az első számítógépes grafikán látható tetőcsomagtartó extrafelszerelés lesz. A Fisker Ocean Force E a márka főmérnökének, David King-nek a külön projektjeként indult, aki 2 évtizeddel ezelőtt aktív raliversenyző volt, és a saját ízlésének megfelelő autót akart készíteni az új villanyautóból.