A leggyorsabb, sorozatgyártású négyajtós szedán volt a Jaguar XE SV Project 8-as a Nürburgringen, 7 perc 21.23 másodperces köridőt futott anno a forgalmazás megkezdése előtt. A 300 példányra limitált szériát elkapkodták, de a Jaguar nem bírt magával, és újra kiküldte a Zöld Pokolba az autóját, amely most megdöntötte a saját körrekordját és 7 perc 18.361 másodperces időt futott.

Újra Vincent Radermecker ült a volán mögött, a 2,9 másodperces javulás pedig betudható a Michelin kvázi versenyabroncs-keverékkel készülő Pilot Sport Cup 2 R abroncsainak. Track pack csomaggal ellátott autó volt a rekorder, azaz a hátsó ülések helyén bukókeret található, a légterelőket maximális leszorító-erő állásba szerelték és a felfüggesztést Track módba szerelték. Nem nyúltak a 600 lóerős kompresszoros V8-ashoz, a nyolcfokozatú váltóhoz.