A Volkswagen konszernen belül az erőviszonyok átrendeződését hozhatja a TDI-botrány, egészen pontosan a Škoda és a Seat márkák erősödésére lehet számítani, amire még ráerősíthet a nemsokára kezdődő modelloffenzíva.

Átalakított Panda viselte először a Marbella nevet a Seat kínálatában Átalakított Panda viselte először a Marbella nevet a Seat kínálatában

Az Ateca kompakt szabadidő-autót követően októberben, a Párizsi Autószalonon várható az új Ibiza tanulmányának megjelenése, és 2017 első felében már meg is lehet majd vásárolni az új kisautót. Nagyjából ezzel egy időben jelenik majd meg a felfrissített Leon, amelynél várhatóan már nem csak a kombi karosszériával lesz választható az X-Perience felszereltség. Igazán nagy növekedést majd az új, 4 méteres szabadidő-autótól várnak, amely a hírek szerint feleleveníti a Marbella nevet – 1983-1986 között a Seat Panda csúcsváltozatát hívták így, az ekkor bekövetkezett modellfrissítést követően pedig magát a típust egészen annak 1998-as leállításáig. A VW up!, Škoda Citigo és Seat Mii alapjára épülő autó csak elsőkerékhajtással lesz elérhető, de az 1,0 literes benzinmotor (szívó- és turbó) mellett akár az e-up!-ból ismert akkumulátoros-elektromos hajtással. Utóbbinál az új generációs akkumulátornak hála 200 km lesz majd a szabványos hatótávolság. A Seat úgy próbálja majd anyagilag is sikeressé tenni a villanymotoros Marbella szabadidő-autót, hogy különleges finanszírozással kínálja: a kezdőrészlet után havidíjat kell majd fizetni, amiben már benne lesz a biztosítás és az időszakos szervizek költsége is, a futamidő végén pedig az ügyfél eldöntheti, nevére veszi-e az autót, vagy azt egy újabb jármű finanszírozásához kezdőrészletként számíttatja be.

A 2007-es Tribu kis-SUV tanulmányból nem lett semmi A 2007-es Tribu kis-SUV tanulmányból nem lett semmi

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!