Még az idén végrehajtja az elektromos átállást az Abarth márka, hiszen a bő egy évvel ezelőtt bemutatott 500e mellé érkezik hamarosan az új Fiat 600e alapján készülő Abarth 600e – utóbbi lesz az olaszok eddigi legerősebb utcai autója. Az Abarth és a Stellantis Motorsport mérnökei alakították át az eCMP alapot, amelynek eredményeként 240 lóerős az első kerekeket hajtó villanymotor, részlegesen önzáró differenciálmű és nagyobb méretű fékek is vannak a fedélzeten; könnyen lehet, hogy a Stellantis más márkáinál is használják majd a Perfo-eCMP technikát. Még az abroncs is része a vezetési élményt növelő csomagnak, a Formula-E tapasztalatok alapján készült a futófelület közepén és külső részén lágyabb keveréket, a belsejében pedig zajcsökkentő poliuretánbetétet tartalmazó gumi. A sportülések régiónként változó keménységű szivacsbetétet kapnak az ideális testtartás érdekében.