Új orrot kapott a C 63 AMG, a 6,2 literes V8-as szívómotor azonban maradt Új orrot kapott a C 63 AMG, a 6,2 literes V8-as szívómotor azonban maradt

Újabb fejezetet ismerhetünk meg a Mercedes C-osztály modellfrissítésével kapcsolatban. Az első információk kiszivárgását követően hivatalosan is bemutatkozott a limuzin és a kombi, most a C 63 AMG van soron, és hamarosan a C-osztályos kupéról is lesznek hivatalos információk, nem csak kiszivárogtatott adatok.

Nem kerülhette el a sorsát a C 63 AMG sem, az új fényszórók miatt rögtön az autó egész orrát áttervezték. A lökhárító alsó részében lévő szélső légbeömlőkbe LED-es menetfények kerültek, a módosított púpokkal rendelkező motorháztető alumíniumból készül. Újak az alapáron adott 18 colos könnyűfém felnik, hátul mindössze a lökhárító alsó peremének megjelenésén változtattak.

Tíz százalékkal csökkent a szabványos fogyasztás - ne tessék aggódni, a teljesítmény változatlan maradt Tíz százalékkal csökkent a szabványos fogyasztás – ne tessék aggódni, a teljesítmény változatlan maradt

Az optikai változásokon túl csökkentették az autó fogyasztását is, amiben az AMG Speedshift MCT 7 dupla kuplungos automatikus váltó mellett az új kormányszervó-pumpa is nagy szerepet játszik. Változatlan maradt a 6,2 literes V8-as teljesítménye (457 LE), a szabványos átlagfogyasztás azonban tíz százalékkal csökkent, a limuzin 12,0, a kombi 12,3 l/100 km-es értéke a valóságban inkább húsz liter körül lehet. Azonban ne feledjük, olyan autóról beszélünk, ami 4,5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, és a jelenleg piacon lévő autók közül a legdurvább kipufogóhanggal rendelkezik.

Csak a limuzin kap karbon légterelőt a hátuljára, ha megrendeli a vevő az AMG Performace csomagot Csak a limuzin kap karbon légterelőt a hátuljára, ha megrendeli a vevő az AMG Performace csomagot

Akinek ez nem lenne elég, az választhatja az AMG Performance Package elnevezésű extrát, aminek beikszelését követően 487 lóerős lesz a motor, a százas sprintet 4,4 másodperc alatt letudja a limuzin – a könnyített főtengely, a kovácsolt dugattyúk és csapszegek az SLS AMG motorjából jönnek. Ezen kívül nagyobb teljesítményű fékek, sportkormány valamint egy apró karbon légterelő van a csomagban. Júliustól szállítják le a megrendelőknek az első példányokat.