A General Motors a csapnivaló gazdasági kilátásokra hivatkozva vezette ki az orosz piacról a Chevrolet tömegmodelljeit, néhány, az USA-ból importált típust tartott meg maroknyi márkakereskedéssel együtt. Ezzel párhuzamosan az üzbég leányvállalatuk a korábbi típusokat Ravon néven kezdte forgalmazni Oroszországban. Most a General Motors beleegyezett a Chevrolet márkanév használatába, így azonnali hatállyal dobták a Ravont, ezzel párhuzamosan megkezdték négy típus összeszerelését Kazahsztánban egy újonnan felépített üzemben – Üzbegisztánnal ellentétben ez az ország vámunióban van Oroszországgal.

A Cobalt nevű olcsó lépcsős hátú kompakt mellett a Malibu középkategóriás limuzint fogják készíteni az évi 26 000 autós kapacitású gyárban, emellett a Damas és Labo nevű mikro-teherautókat, később a Trailblazer és Tracker nevű szabadidő-autókat is felveszik a palettára. Az üzbég Uzavtosanoat nevű cég a kazah SaryarkaAvtoProm-mal közösen valósította meg az összeszerelő üzemet, utóbbi társaság jelenleg a JAC, Ankai, Yutong, Peugeot, Hyundai, Lada, UAZ, MAN márkák számára végez bérgyártást a Chevrolet mellett.