Kezdjük rögtön a rossz hírrel, a Mugen mérnökei nem azt a kompresszoros autót valósították meg, amelyet a Goodwood FOS-on bemutatkozott, hanem egy annál jóval szerényebb változatot. Azonban erre se lehet panaszkodni.

A Mugen Honda CR-Z iCF névre keresztelt alkotás egyelőre csak Nagy-Britanniában megvásárolható, de hát az alkatrészeket egy bal kormányos autóba is biztosan át lehet majd menteni. Miről is van szó? Egy kompresszor, módosított szívósor és átprogramozott vezérlőelektronika növeli a rendszerteljesítményt 175 lóerőre (a széria 124 LE), aminek köszönhetően az autó 6,1 másodperc alatt gyorsul 100-ra. A szívómotoros-hibrid CR-Z ugyanezt 9,9 másodperc alatt tudja.

Reprodukálható a tanulmány megjelenése, a teljesítménye nem Reprodukálható a tanulmány megjelenése, a teljesítménye nem

A teljesítménynövelésen kívül a Mugen sportfutóművet, saját könnyűfém felniket és spoilerkészletet is ad az autóhoz, amelynek az indulóára 24 000 font, és kezdetben csak kész autóként lehet hozzájutni.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!