Már-már egy lapon említhető a Plymouth „Plum crazy” metálfényével a Renault Initiale Paris nevű tanulmányának fényezése, az egyedüli aprócska bökkenő, hogy itt nem izomautóról, hanem egy szabadidő-autós irányultságú egyterűről van szó. Nem mintha erőben hiány lenne, de azért mégis.

A motortérben egyébként az 1,6-os dCi került, 130 lóerős teljesítménnyel. Ez még nem extra, hiszen a ma megvásárolható utcai kivitel is ezt tudja, de itt van egy csavar, pontosabban egy második is: biturbó feltöltést kapott a négyhengeres. Ennek eredménye 400 Nm-es maximális nyomaték, ami a V6 dCi felségterülete. A váltó dupla kuplungos EDC egység hat fokozattal, csak az első kerekek hajtottak.

A fő hangsúly a formán volt, a 4,85 méteres dobozt sikerült elég jól álcázni, az utasteret meg behálózták. A Laurens van den Acker felügyelete alatt készült munka során az építészet és a repülőgépek világát is felhasználták inspirációnak. Egy darabig még eltarthat, mire megvásárolható autó lesz a Renault Initiale Paris tanulmányból, amely egy külön luxus-almárka kezdetét is jelentheti majd.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!