Az autógyártó hetvenedik születésnapjára készítették el a tanulmányt, amelyről már sejteni lehetett, hogy sorozatgyártásban is megvalósítják. A múlt heti Porsche Rennsport Reunion rendezvényen még csak ez a tanulmány volt jelen – a 935-össel együtt –, a Párizsi Autószalonon viszont már kiállítják a sorozatgyártású 911 Speedstert, amelyből pontosan 1948 darabot készítenek.

A karosszéria hátsó részének átalakításán kívül újak a 21 colos felnik, a Talbot-stílusú külső tükrök és az első fedél közepére helyezett üzemanyagbetöltő-nyílás, az első sárvédők és fedelek karbonból készülnek. Az utastér fekete bőrkárpitját piros díszvarrással és helyenként perforált felületekkel dobják fel, a felfüggesztés a 911 GT3-ból származik, ahogy a 9000/perces fordulaton 500 lóerőt teljesítő hathengeres szívóboxer is. Csak jövőre kezdik meg a sorozatgyártást, a menetteljesítményeket majd akkor árulják el.