Már az utolsó simításokat végzik a mérnökök a Mercedes SLK 63 AMG felfüggesztésén, amely minimális álcázással borítva futja tesztköreit a Nürburgringen. A pályáról a garázsba tartva sikerült lefényképezni egy példányt.

Az 5,5 literes bitrubó V8-ast kapja az SLK is Az 5,5 literes bitrubó V8-ast kapja az SLK is

A nagy felnin kívül hirtelen semmi olyan dolog nem látszik az autón, ami az AMG változatra utalna, a megváltozott formájú, nagyobb áteresztő képességű légbeömlő nyílásokat még takarja a fekete vászon. Az elnevezésben szereplő 63-as szám senkit ne tévesszen meg, a legújabb, 5,5 literes biturbó V8-ast kapja a kis méretű roadster, igaz, várhatóan a teljesítményt visszafogják; 450 lóerőnél többre nem számíthat majd a sofőr.

Hangra remélhetőleg ugyanolyan durva lesz, mint elődje volt Hangra remélhetőleg ugyanolyan durva lesz, mint elődje volt

Ezzel megmarad a távolság félezer lóerőtől induló SL AMG-khez, és valószínűleg sokkal kevesebb gondot okoz majd a sofőröknek az autó megzabolázása. Ne feledjük, alig 4,1 méter hosszú autóról beszélünk jelen esetben.

Néhány héten belül várható az SLK 63 AMG hivatalos leleplezése Néhány héten belül várható az SLK 63 AMG hivatalos leleplezése