4 évvel ezelőtt dobta piacra a Cyan Racing versenyistálló az alapvetően pályanapokra optimalizált, de azért havas talajon is felettébb látványosan mozgó P1800-as restomod átépítését. Ennek készítették el most a GT, azaz Gran Turismo változatát, amely nem kényelmesebb, hanem könnyebben használható lett.

Amíg alapesetben versenyautósan puritán a belsőtér, addig a GT változatban már legalább nyomokban használnak hangszigetelést, módosították a titániumcsövekből szerkesztett bukókeretet, hogy nagyobb legyen a ki- és beszállásra szolgáló nyílás. A legfontosabb változás, hogy ehhez a kivitelhez alapvetően a 2,0 literes turbómotor „csak” 350 lóerős változatát adják, azáltal, hogy nincs a végletekig kihegyezve a Volvo-eredetű 4 hengeres, sokkal szélesebb a használható fordulatszám-tartomány. Persze ha az ügyfél kéri, megkapja a teljes 420 lóerőt. Mivel továbbra sincsenek érdemi kényelmi extrák, a saját tömeg a Cyan P1800 GT esetén is 1 tonna alatt marad – azért pár kg-ot hozzáadtak az eredetileg 990 kg-os saját tömeghez.

A sajtófotókon a Cyan Racing által elsőként összerakott GT modell látható, amelynek egyedi zöld színt kért a megrendelője, homokszínű a bőr és szövet kárpit, amivel a vastagabban párnázott üléseket bevonják. Ez a példány már úton van az Egyesült Államokban élő megrendelőjéhez, a második GT változatot éppen készítik – a Volvo P1800-as teljes szétszerelésével és átalakításával készülő Cyan P1800-as elkészítése 12-15 hónapot vesz igénybe.