Átnevezték a Lexus kompakt szabadidő-autójának alapmodelljét a frissítés alkalmából, eddig 200t néven szerepelt a 2,0 literes, 240 lóerős turbómotor a kínálatban, a jövőben már 300 lesz a jelzése. Maga a motor változatlan, és nem nyúltak a 300h néven futó benzin-elektromos hibridhez sem.

Átalakították a megjelenést továbbra is meghatározó hatalmas hűtőrácsot, újraformálták a fényszórót, hátul nagyobb kipufogó-végződéseket helyeztek el és átalakították a lökhárító alsó részét is. De nem csak optikai jellegű változások történtek, áthangolták a felfüggesztést a kényelem és a vezethetőség javítása érdekében, a rugók, stabilizátorok és szilentek cseréje mellett az NX is megkapja a legújabb Adaptive Variable Suspension névre hallgató elektronikus lengéscsillapítást.

Rögtön az új Lexus LS piaci rajtjánál ott lesz majd a kereskedésekben az F Sport modell, amely a sportos megjelenésre vágyó vásárlóknak készül. Lecserélik a hűtőrács és az első légbeömlők betétjét, a hátsó lökhárítót, egyedi 20 colos felnik kerülnek a karosszéria alá. Utóbbiak nem csak a látvány kedvéért, de kell a hely a nagyobb teljesítményű fékrendszernek, ami elöl 6- hátul 4 dugattyús nyergeket használ. Áthangolják a légrugózást, összkerék-kormányzást és változó áttételezésű kormányművet kap még az LS F Sport a vezetési élmény javítása érdekében.

A motorokhoz nem nyúlnak, tehát az LS 500-asban a 420 lóerős 3,5 literes V6-os biturbó szolgál 10 fokozatú automatikus váltóval, a hátsókerekes modell lesz a legfürgébb a maga 4,5 másodperces 0-100 km/h sprintjével – Európában ezt nem kapjuk meg, csak az összkerekes változatot, amelynek sprintidejét még nem közölték. Az LS 500h esetén 354 lóerő rendszerteljesítményű hibrid hajtást alkalmaznak 4 fokozatú automatikus váltóval, ez a változat 5,4 másodperc alatt képes elérni a 100 km/h-s sebességet.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!