A normál Passathoz hasonlóan elbúcsúzott az íves fényszóróktól a Passat CC, hátul meg az eddiginél sokkal látványosabb fénnyel világító lámpákat kapott.

Mivel a négyajtós kupé műszerfala már kezdettől fogva jobb minőségű anyagokból állt, csak a légkondi panelnél vannak számottevő változások, muszáj még megemlíteni az alapfelszerelésnek számító fáradtságfigyelőt. A többi segéd (sávtartás, távolságtartó tempomat, táblafelismerő, távfény-segéd) feláras extra.

A motorkínálat nem változik, 1.8, 2.0 TFSI, 3,6 V6 FSI, és 2.0 TDI (140 és 170 LE) alkotja a választékot, a forgalmazás Németországban februárban, Európa többi részén tavasszal indul.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!