Erősen hasonlít a korábbi Corollára a forma, a BYD F3 azonban kínai fejlesztés. A hibrid rendszerrel együtt Erősen hasonlít a korábbi Corollára a forma, a BYD F3 azonban kínai fejlesztés. A hibrid rendszerrel együtt

Kínában is adókedvezményekkel támogatják a hibridek értékesítését, ennek megfelelően már 10 800 dollárnak megfelelő jüanért, azaz nagyjából 2,3 millió forintért haza lehet vinni a teljes értékű hibrid BYD F3-ast. Támogatás nélkül ennek háromszorosa az ár, d még így is jóval olcsóbb, mint a vele összemérhető Chevrolet Volt.

A korábbi Corolla megjelenéséhez igazodó formaterv egy teljes egészében saját, azaz kínai fejlesztésű autót takar, amely a BYD saját fejlesztésű vas-foszfát akkumulátorát használja. Egy feltöltéssel elektromos üzemmódban 60 km megtételére képes az autó, amelynek hajtásában még a kínaiak saját, egyliteres benzinmotorja is szerepet vállal. A teljes hatótávolság 500 km, a végsebesség 150 km/h, azaz autópályán se kell a kamionok mögött kullogni.

A tetőn elhelyezett napelemek alapáron járnak, a hatótáv 500 km A tetőn elhelyezett napelemek alapáron járnak, a hatótáv 500 km

Az autó különlegessége, hogy alapfelszerelés a tetőre szerelt napelem, amely álló helyzetben a szellőzés működtetéséhez elegendő energiát tud termelni. Az autó valójában nem hibrid, hanem egy elektromos autó hatótáv-növelő belső égésű motorral, azaz nem kell attól tartani, hogy a semmi közepén leáll az autó, mert lemerül az akkumulátora.