Komoly műszaki kihívást jelentett az Electrogenic műhelynek a legújabb munkájuk, egy 1929-ben gyártott HJ Mulliner karosszériával szerelt Rolls-Royce Phantom II-est építettek át akkumulátoros-elektromos hajtásúra. Két nagy megoldandó feladattal néztek szembe, anno az autó finom működését a különleges kenési rendszer adta, amelynél a felfüggesztés és a kábeles fékek elemeit az alvázban kialakított külön olajozórendszer biztosította, amelynek a szivattyúját a belső égésű motor (7,7 literes soros 6 hengeres, 40-50 lóerő teljesítménnyel) hajtotta. Ezt egy külön, elektromos hajtású szivattyúval váltották ki.

A másik problémát részben magának köszönheti az Electrogenic, hiszen gyárilag a kábeles fékek az utastérpadló alatt helyezkednek el, márpedig az összesen 93 kWh kapacitású akkumulátor egy részét oda építették be – a másik része egy látványos, kézzel szegecselt ládában utazik az egykori motortérben. Az eredeti kábeles rendszert áthelyezték, így megtarthatták a gyári áttételeket, az új helyszín és a fékpedál között egy külön hidraulikus fékrendszer biztosítja az összeköttetést. A hajtásról egy 204 LE/310 Nm teljesítményű villanymotor gondoskodik, amely fékenergia-visszatermelésre is képes. Az akkumulátoros-elektromos hajtást úgy építette be az Electrogenic az 1929-es Rolls-Royce Phantom II-esbe, hogy a gyári rögzítési pontokat használták, tehát bármikor visszaállítható a gyári állapot.

Az utastérben az egykori benzinszintjelző helyére kerül az akkumulátor töltöttségét mutató műszer, az egykori töltésjelző mutatója jelen esetben a felhasznált teljesítmény mértékében lendül ki. A tulajdonos kérésére modern hifit is beépítettek, amelyből azonban semmi nem látszik – a kezelés Bluetooth kapcsolaton keresztül zajlik, a hangszórók nem látható helyre kerültek, a mélynyomót a hátsó ülés alatt helyezték el. Az Electrogenic becslése szerint egy feltöltéssel mintegy 240 km-es hatótávolságot tud elérni az 1929-es Rolls-Royce Phantom II villanyautó.