Teljesen új megjelenést készítettek a PSA formatervezői az Exagon Motors által biztosított műszaki alapra, különösen büszkék a belső térre, amelynek megalkotására – tervek és megépítés – összesen 800 munkaórát fordítottak, a legtöbbet a középső érintőképernyőt a műszerfalból kiemelő struktúrával foglalkoztak.

A karosszéria elején a DS márka védjegyének számító hűtőrácsot találjuk, amelynek „szárnyaiba” rejtették a LED-es fényszórókat, ezen kívül mintás, kanyargós LED-es menetfényeket is elhelyeztek itt a formatervezők. A karosszéria oldalán hosszú ajtókkal és az oldalablakok mögött elhelyezett légbeömlőkkel próbálják leplezni, hogy itt valójában egy 2+2 személyes autóról van szó, de legjobban a hátsó részt alakították át.

Noha semmi nem indokolja, teljesen befalazták a kabin hátulját, szélvédő és tükör helyett kamera és monitor ad lehetőséget a mögöttes forgalom szemmel tartására. A legelső, 1955-ben bemutatott Citroën DS-re utalnak a C oszlopokban elhelyezett LED-es irányjelzőkkel, egyébként a kocsi oldalán elhelyezett légbeömlők folytatása található még itt, no meg a 3D-s hatású hátsó lámpák.

Nem nyúltak az Exagon Motors által kifejlesztett technikához, tehát 402 LE/516 Nm teljesítményű villanymotor mozgatja a DS E-Tense szuperautót, a 100 km/h-s sebességet 4,5 másodperc alatt éri el a túraautó, a csúcssebessége 250 km/h. A lítium-ion akkumulátorban országúton 310, városban 360 km megtételére elegendő energiát lehet tárolni. Nem tudjuk, hogy az E-Tense egyedi autó marad, netán a Formula E bajnokságban is induló prémiummárka kínálatában része lesz.

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!