A hátsó felfüggesztés egy összekötő karja miatt fokozott mértékű gumikopás jelentkezhet a 2007-2008 között gyártott Chevrolet Impalákon. A hibáról tudott a General Motors, de csak a rendőrautóknak eladott autókon javította ki a rossz alkatrészt.

Egyes civil autókon is tapasztalható azonban, hogy akár 10 000 kilométer alatt annyira elkopik a hátsó abroncsok belső felülete, hogy kilátszik a fém szövet, amely aztán korrodál, és durrdefektet okozhat. A pert Donna Trusky indította, akinek az első szervizelés alkalmával a kereskedő ingyen lecserélte a hátsó abroncsait, azonban a futóműben nem cserélte ki a kérdéses összekötő-rudat. Ennek köszönhetően a 40 000 km-es szerviznél le kellett cserélnie a 30 000 km-t futott hátsó abroncsokat, ezúttal saját pénzből. Lehet, hogy a GM a több millió dolláros kártérítést megelőzendő „önként” kiterjeszti a visszahívást a civil autókra is.