A párizsi NAMX Tech nevű startup tüzelőanyagcellás autókat akar gyártani 2025-től, de már idén ősszel, a Párizsi Autószalonon kiállítják az első tanulmányukat, az itt látható szabadidő-kupét. A megjelenést az olasz Pininfarina stúdió készítette, a megrendelő kérése az volt, hogy az egyre inkább áramvonalas tojásra hasonlító megjelenéssel ellentétes legyen a külső, szóval vannak élek a karosszérián, és X módjára keresztezik egymást elöl a LED-csíkok.

Hátsókerékhajtással (300 LE) és kétmotoros összkerékhajtással (550 LE) is gyártani akarják a szabadidő-kupét. A hidrogéntároló rendszer újdonsága, hogy a nagynyomású hidrogéngázzal tankolható beépített tartály mellett van 6 darab kis méretű, könnyen cserélhető tartály is – ha olyan helyen fogy ki a hidrogénből, ahol nincs töltőállomás, ott a segélyszolgálat ilyen tartályok helyszínre szállításával tudja megoldani a továbbhaladást, nem kell az autót szállítani. Az összes tartály feltöltésével 800 km-es hatótávolságot ígérnek. Hajtásmódtól és felszereltségtől függően a 65-95 000 eurós ársávot célozták meg.