Noha csak a Mahindra Thar eladások harmada a gazdagon felszerelt CRDe felszereltség, mégis, a most bemutatott formai-műszaki változásokat csak ez kapja meg, a leginkább munkára használt DI alapváltozat a régi megjelenéssel folytatja pályafutását.

Alapvetően csak kozmetikázták a régi Jeep CJ stílusát idéző járművet, újak az első-hátsó lökhárítók, a kerékjárat-szélesítések, síküveges fényszórók világítanak és új a ponyva is. Az utastérben a háromküllős kormánykerék, a kétszínű műszerfal, a váltógomb, az üléskárpit, a zárható kesztyűtartó, a javított szélvédő-páramentesítés, a műszerek körüli krómgyűrűk és a váltókar előtt, a padlón elhelyezett pohártartók jelentik az újdonságot.

A 2,5 literes, négyhengeres turbódízelhez nem nyúltak, az továbbra is 105 LE (3800/perc) és 247 Nm (1800-2000/perc) teljesítményű és csak az Euro 4-es károsanyag-kibocsájtási előírásokat tudja, tehát nem fogják Európában forgalmazni a legújabb Mahindra Thart-t. Az 5 fokozatú, kézi kapcsolású váltóhoz és a felezőhöz nem nyúltak, de a hátsó tengelyen immár automatikus önzáró differenciálmű segíti a továbbhaladást nehéz körülmények között.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!