1,6 millió Ft-os indulóáron dobja piacra a Suzuki az S-Presso elnevezésű mini szabadidő-autóját, amely az indiai kínálatban az Alto mellett látja el a belépőmodell szerepét – és leginkább arra hivatott, hogy a Renault Kwid (holnapután jön a friss változat) és a Datsun RediGo alternatívája legyen.

Nagyon rámentek a költségcsökkentésre, ezért 13-14 colosak a felnik, és lespórolták a fényezett műanyag védőburkolatot is a lemezekről. A hűtőrács kialakítása teszi egyértelművé az S-Presso szabadidő-autó mivoltát, az ötajtós karosszéria 3665 mm hosszú, 1520 mm széles, 1549 (13 colos felni) vagy 1564 (14 colos felni) mm magas, a tengelytávolság 2380 mm. Középre helyezték a műszeregységet, a kormánykereket az Ignisből emelték át, és narancs betétek is vannak; amíg a Swiftnél a Mini külsejét, jelen esetben a belsejét másolták le a fejlesztők.

A Heartect padlólemezre felépített Suzuki S-Presso egyedüliként az Euro 6-os előírásokat teljesítő K10B háromhengeressel lesz megvásárolható, a 68 lóerős háromhengereshez ötfokozatú, kézi kapcsolású vagy robotizált váltó csatlakozik. Az indiai szabvány szerint 4,6-4,7 l/100 km a szabványos fogyasztás. A Suzuki nem tervezi az S-Presso exportját.