A Cadillac szerint saját piaci kategóriájába tartozik a Celestiq, amelynek most bemutatott szériaváltozata hű maradt a még a nyáron megmutatott tanulmányhoz. A világ első ultra-luxus szedánját kézi munkával rakják össze Detroitban, utóbbinak köszönhető a 300 000 dolláros (126 millió Ft) alapár, de mivel egyedi igények alapján történő gyártásról van szó, jellemzően ennél magasabb összeg szerepel majd a szerződésben. Arra is gondoltak, hogy a kedves ügyfélnek legyen ideje alaposan átgondolni a dolgokat, ezért várólistára kerülnek a potenciális ügyfelek, akiknek így több hónapjuk lesz a gyári szakemberek (a formatervező osztály munkatársai) segítségével kialakítani a vágyott külső-belső megjelenést. Annak érdekében, hogy már az első ügyfelek is átéljék ezt az élményt, már most megkezdik az értékesítést, míg a sorozatgyártás csak 2023 decemberében indul. Minden évben korlátozott számban készítenek autókat a világpiac számára.

A General Motors által kifejlesztett Ultium műszaki alapot használja a Celestiq, amely 111 kWh kapacitású akkumulátort kap, a 2 hajtómotoros összkerékhajtás rendszerteljesítménye 608 lóerő, a rendszernyomaték 867 Nm – szükség esetén 3,8 másodperc alatt gyorsul 96 km/órás tempóra az autó, de fontosabb a csend és a finom haladás. Utóbbi érdekében megnyújtották az áttételeket (elöl 11.59:1, hátul 11.63:1), az Ultium alapra épülő autók ennél rövidebb áttételeket kapnak, szintén egyedi vonás, hogy a Celestiq akkumulátorában vízszintesen helyezik el a cellákat, hogy laposabb legyen a telep. A hatótávolság 483 km, a Celestiq 200 kW-os villámtöltés fogadására képes, azaz 10 perc alatt 126 km-nyi energiát tud vételezni.

Adaptív légrugózás növeli a kényelmet, aktív-oldaldőlés szabályozást is megvalósítottak a stabilizátorokkal, a 23 colos felnikre szerelt Michelin Pilot Sport EV nyári abroncsokban zajcsökkentő habbetét található. Az összkerék-kormányzás 3,5°-os hátsó kerékelfordulást tesz lehetővé, a kormánymű áttétele sebességtől függően változik. A karosszériavázban a padlót préselt elemek helyett 6 darab precíziós öntéssel készített elemből állítják össze, az akkumulátor szerkezeti tartóelemként kerül beépítésre, az autóban 115 darab 3D nyomtatással készített alkatrészt használnak fel, ezek közül a legnagyobb a kormány központi része.

A Cadillac Celestiq elektromos rendszere 48 voltos feszültségű, azzal érvelnek az érintőképernyős kezelés mellett, hogy annak jóvoltából az utastér/ülések klímáját összesen 33 ponton lehet módosítani (mind a 4 utas egyforma kényeztetést kap), ilyen mértékű személyre szabásra nincs lehetőség hagyományos kapcsolókkal. A műszerfal teljes szélességét elfoglalja az egy üvegpanel mögé rejtett 2 kijelző, amelyek képátlója összesen 55 col. Az anyósülés előtti kijelzőn filmet nézhet az utas, kamera figyeli a sofőr szemét, ha az a kijelző felé pillant, akkor lekapcsolja a képet a rendszer, hogy ne vonja el a sofőr figyelmét a vezetéstől. A két első ülés között van egy 11 colos képátlójú érintőképernyő, a hátsó utasoknál egy 8 colos képátlójú érintőképernyőt helyeztek el, az első ülések hátán 1-1 12,6 colos képátlójú érintőképernyőt helyeztek el. A fedélzeti rendszer a Google operációs rendszerét futtatja, annak digitális alkalmazásaival együtt.

Az üvegtető a legnagyobb, ma autóba beépített darab, a fényáteresztő képességét mágnesesen befolyásolható fém részecskékkel lehet szabályozni 4 zónában. Az infravörös fényt visszaverő fólia mellett a belső felületre olyan bevonat kerül, amely a hanghullámok terjedését is csökkenti. A Celestiq összesen 41 hangszórót kap, ebből 3 a külvilág felé sugározza a menetzajt, az utaseret 38 hangszórós AKG Studio Reference hifi szolgálja ki, ami aktív zajkioltás, beszélgetés-segéd funkciókkal is rendelkezik. A GM UltraCruise nevű részlegesen önvezető rendszerének tudása távoli frissítéssel bővül majd, a parkolósegéd nem csak leállítani tudja az autót a kijelölt helyre, de onnan elő is tud jönni.