A karcsúbb fényszórókról lehet felismerni a Tesla Model 3-as frissített változatát, amely kicsit hosszabb (4720 mm) és áramvonalasabb lett (Cw 0,23 helyett Cw 0,219 a légellenállási tényező), ezzel és az új felnikkel/alacsonyabb gördülési ellenállású abroncsokkal 5-8%-kal növekedett a szabványos hatótávolság. Az új gumik mellett átdolgozott ajtótömítések, dupla üvegezés (tetőablak is) csökkentik az utastér zaját, az unalom ellen az új hifikel (9 vagy 17 hangszóró) lehet tenni.

A vezető számára a legnagyobb változás, hogy nincs már bajuszkapcsoló, az irányjelzőt a baloldali kormányküllőn lévő kapcsolókkal lehet vezérelni, előválasztókar helyett az érintőképernyőről lehet kiválasztani a haladási irányt (illetve képernyőhiba esetére a tetőkárpiton van PRND-kapcsoló). Új extra a szellőztethető első ülés. Nagyobb fényerejű a 15,4 colos központi érintőképernyő, 2 indukciós töltő és 3 USB-C töltő van elöl, a hátsó utasok egy 8 colos érintőképernyőt kapnak a saját klímafunkciók vezérlésére, nekik 2 darab USB-C töltő jut. A csomagtér térfogatát 561-ről 594 literre növelték – nem részletezik, de valószínűleg a kalaptartó került magasabbra. A Tesla Model 3-asnál belépőt jelentő Standard Range RWD változat szabványos fogyasztása 13,2 kWh/100 km, szabványos hatótávolsága 554 km, míg a Long Range AWD változatnál a szabványos fogyasztás 14 kWh/100 km és 677 km a szabványos hatótávolság. Október végén érkeznek a felfrissített modellek az európai fogyasztókhoz.