Nagyot szólt a maga idején az Infiniti FX modellje, amelyből olyan sokat importáltak Európába, hogy végül hivatalosan is elkezdték nálunk forgalmazni a Nissan prémiummárkáját. Idő közben mintha kifulladt volna a lendület, az Infiniti búcsúzott Európából, és az új szabadidő-kupé, a QX55-ös is visszafogottabb lett.

A márkaarculatnak megfelelő hatalmas méretű hűtőráccsal kezdődik minden, egyedi képet adnak sötétben a LED-es lámpák, kurta a hátsó rész. Van egy felső (8 col képátló) és egy alsó (7 col képátló) érintőképernyő is a műszerfalon, és rengeteg USB-csatlakozót helyeztek el különböző pontokon. Bent egyébként lendületesebb a vonalvezetés, mint a karosszéria külsején.

Egyedüli motorként a változó kompressziójú 2,0 literes turbómotorral adják majd az Infiniti QX55-öst, a csúcsteljesítmény 268 lóerő, a maximális nyomaték 380 Nm, ez az erő fokozatmentes automatikus váltón és elektronikusan vezérelt összkerékhajtáson keresztül jut el a talajra.