A BMW 1-es sorozat (és a 2-es Gran Coupé) csúcsmodellje az összkerékhajtású M135i xDrive több mint 300 lóerős teljesítménnyel, de hamarosan egy megfizethetőbb alternatívát is kínál majd a bajor márka a vezetés élményét kereső sofőröknek – arról nem is beszélve, hogy 80 kg-mal alacsonyabb a saját tömeg.

A 128ti marad az elsőkerékhajtásnál, a 2,0 literes turbómotorja 265 lóerőt tud, ami 6,1 másodperces 0-100 km/óra sprintre képes. Kifejezetten ehhez a modellhez hangolják a felfüggesztést, a hasmagasságot 10 mm-rel csökkentik, a nyolcfokozatú automatikus váltóba pedig Torsen önzáró differenciálművet építenek, az elektronikus beavatkozók több játékteret hagynak, a kormányzás is közvetlenebb áttételezésű lett. A stabilizátorokat és a nagy teljesítményű M Sport fékrendszert az M135i-ről veszik át, felár nélküli extraként kínálnak majd a vezetési élményt tovább növelő jól tapadó abroncsokat a BMW 128ti-hez.