Nem ez a Tata Motors első olcsó villanyautója, de a Tiago.ev-vel ellentétben a Punch.ev már szabadidő-autó karosszériát kap, így sokkal nagyobb érdeklődésre számítanak vele kapcsolatban. Persze itt is az alacsony vételár volt a fő szempont, a 4,65 millió Ft-nak megfelelő 1,1 millió rúpiás alapáron mindössze 25 kWh kapacitású telepet adnak, a nagy hatótávolságú változathoz jár 35 kWh – minimum 5,5 millió Ft-nak megfelelő 1,3 millió rúpiáért, de további 50 ezer rúpiát (210 ezer Ft) kell fizetni a 7,2 kW-os fedélzeti töltőért. Nem lesz egyszerű dolga a vásárlónak, hiszen nincsenek egyedi extrák, helyette 20 (!) előre összeállított modell közül lehet választani.

A Tata Punch.ev kisebb akkumulátorhoz 82 LE/114 Nm teljesítményű hajtómotort adnak, míg a Long Range kivitel 122 LE/190 Nm teljesítményű; az indiai szabvány szerint 315 illetve 421 km a hatótávolság. Utóbbi maximalizálás érdekében a vezető a kormány mögötti kapcsolófülekkel 4 fokozatban állíthatja a fékenergia-visszatermelés mértékét. A mindössze 3,9 méter hosszú karosszériában 5 utasnak és 366 liter csomagnak jut hely, a rossz útviszonyokra 190 mm-es hasmagassággal készültek a konstruktőrök.