Saját villanyautó-alapról álmodik az Aston Martin, ehhez pedig nem a jelenleg meglévő, a Mercedes-Benzzel lévő stratégiai partnerségi szerződést használják, hanem kötöttek egy újabbat a Lucid Group nevű startuppal. Utóbbi meglévő és jövőbeli akkumulátor és hajtómotor-fejlesztéseit használja majd a brit cég, a Mercedes-Benz partnerség a belső égésű motorokra, a hibrid technológiára és a fedélzeti elektromos rendszer területre korlátozódik; előrehaladott tárgyalások folytak, de végül nem kötötték meg a Mercedes-Benzzel az akkumulátor-szállításra vonatkozó együttműködést.

Az Aston Martin 182 millió font értékben vesz tulajdonrészt a Lucid Group-ban, aki ezért cserébe 3,7%-os tulajdonrészt kap, ezen felül 177 millió fontot fizetnek a britek azért, hogy utóbbi segít kifejleszteni 2025-re a britek első villanyautóját. 2024-ben dobják piacra a hibrid Valhallát, 2026-ban az Aston Martin összes modellsorozatában elérhető lesz elektrifikált hajtás, és 2030-tól már csak ilyeneket – tehát hibrid és elektromos – autókat kínálnak majd.

Szaúd Arába PIF (Private Investment Fund) nevű befektetési alapja birtokolja a Lucid Group 61,1%-át, egyben 17,9%-os tulajdonrésszel bír az Aston Martinban, a Lucid 3,7%-os tulajdonrészével már 21,6%-ot kontrollál, ami így meghaladja Lawrence Stroll 21%-os tulajdonrészét. Az Aston Martin 3. legnagyobb tulajdonosa a Geely konszern 17%-kal (tavaly duplázták meg részesedésüket), a Mercedes-Benz a részvénycsomag 9,4%-a felett rendelkezik.