A plug-in hibrid hajtású Koenigsegg Gemera esetén a 2,0 literes, 3 hengeres turbómotort 600 lóerőt teljesít, ehhez jön az elektromos rész 1100 lóereje, így jön össze az 1700 lóerős rendszerteljesítmény. Azonban a svédek úgy vélik, hogy sokaknak nem lesz elég ez az erő, vagy egyszerűen csak idegenkednek a 3 hengeres turbómotor gondolatától is, ezért opcióként – 400 000 dollár, azaz 140 millió Ft felár megfizetése mellett – elérhetővé teszik a saját fejlesztésű, 5,0 literes V8-as biturbót. Az 1200 lóerős belső égésű motorral (E85-re optimalizálták a blokkot) már 2300 lóerő lesz a Gemera rendszerteljesítménye. Emellett egy másik változtatást is végrehajtanak a 2020 tavaszán bemutatott, de csak 2025-ben a vásárlókhoz kerülő autón, az ugyanis kamerák-monitorok helyett hagyományos külső tükröket kap – vannak olyan piacok, ahol előbbi megoldás még nem legális, például az USA.