Nem panaszkodhat a klasszikus autók felújításával és akkumulátoros-elektromos átépítésével foglalkozó brit Lunaz Design, hiszen épp 250 főt vesznek fel, hogy teljesíteni tudják a megrendeléseket – amelyeknek a 45%-a Range Rover Classic átépítést jelent. Közben egyre különösebb igényekkel jelentkeznek a megrendelők, most például arról adtak hírt, hogy egy ügyfél rögtön 2 Range Rover Classic-ot is rendelt, teljes karosszéria-átépítéssel együtt.

A francia Riviérán fogja használni alapvetően sofőrös autóként a nyújtott karosszériával rendelkező, Town kialakítású – extra hangszigetelés, érintőképernyőről vezérelhető, Apple CarPlay csatlakozással bíró 1300 Watt-os hifi, egyszerre 4 mechanikus órát felhúzni képes szerkezet, fűthető-hűthető pohártartók – példányt, amelynél zöld és narancs színeket használnak az ügyfél által kért mogyorófa-betétekkel; ennek megépítése mintegy 50 000 munkaórát vesz igénybe.

A másik autó egy Country kialakítású Safari, azaz kabrió, amellyel a Long Islanden található otthona és a közeli kikötőben horgonyzó jachtja között közlekedik majd és szállít embereket. Ennél a tető eltávolítása miatt megerősítik az alvázat, és az óceán által inspirált Maya Blue fényezést használnak. Mindkét esetben 360 LE/610 Nm teljesítményű villanymotort használnak, ami 177%-kal (!) erősebb az eredeti 3,5 literes V8-asnál, így nem csoda, hogy előre és hátra egyaránt 4 dugattyús nyergeket használó tárcsafékeket építenek be. Az árakat nem árulták el, de ha kérdezni kell, amúgy se engedheti meg magának az ember ezt a luxust…