Rögtön két változatban is elkészítették a Subaru Impreza WRX STi S206-ost, a 300 autó közül 200 darab csak az erősebb motort és a módosított felfüggesztést kapja, és van még 100 darab autó NBR Challenge Package-gel, ami a japánok Nürburgringi 24 órás versenyen elért győzelmére hajaz. Utóbbiakat előre, látatlanban mind eladták.

A japán STi-kben lévő 2,0 literes, négyhengeres turbómotor vezérlését átprogramozták, új a feltöltő, a kipufogórendszer kisebb ellenállású. Az eredmény a szériánál 20 lóerővel nagyobb, 316 lóerős teljesítmény, a maximális nyomaték 431 Nm.

Az első futóműben kicserélték a rugót, a lengéscsillapítót, és állítható merevítővel kötötték össze a tornyokat. A 19 colos BBS felnikre Michelin Pilot Super Sport abroncsokat szerelnek. Az első lökhárító mélyebbre nyúlik a megszokottnál, eltávolították a csomagtartóról az egyébként ott trónoló hátsó szárnyat, a Recaro kagylóüléseket alcantarával húzták be. Az NBR Challenge Package mindezen felül karbon hátsó szárnyat és tetőt tartalmaz, utóbbi kicsit lejjebb viszi az autó tömegközéppontját.

Az Autó-Motor ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, és lájkolj minket a legérdekesebb hírekért és a lappal kapcsolatos friss infókért!