Ausztráliában a nyáron jelentették be a Hilux számára kifejlesztett új felfüggesztést, ami sokkal szélesebb nyomtávot és nagyobb teljesítményű fékeket jelent, elsőként a Rogue felszereltségnél tették azt elérhetővé. Mostantól kezdve az arrafelé forgalmazott GR Hilux is ezt kapja, és ennél a sportos csúcsmodellnél a motorteljesítményt is megnövelik. A 2,8 literes, 4 hengeres turbódízel teljesítményét a módosított turbófeltöltő és a befecskendezőszelepek segítségével növelik, 204 LE/500 Nm helyett 224 LE/550 Nm áll a vezető rendelkezésére; az automatikus váltó vezérlését átprogramozták.

A szélesebb felfüggesztés miatt alaposan kiszélesítették a kerékjáratokat, a küszöböket védő fém fellépőket, jól látható vörös vontatási pontokkal rendelkező lökhárítókat kap az ausztrál GR Hilux, a Toyota állítása szerint az új karosszériaelemeket szélcsatornában tesztelték – minden bizonnyal rontották a légellenállást… A 17 colos felnikre terepmintás abroncsok kerülnek, vastag és jól megformált karimát kap a kormánykerék, a sportosabb üléseket bőrrel kárpitozzák, és nem spórolnak a GR jelvényekkel sem. A megnövelt tudású Toyota GR Hilux kiszállításait 2023 második felében kezdik Ausztráliában, nincs szó európai forgalmazásról.