Ausztráliában nagy keletje van a platós haszonjárműveknek, és arrafelé is igaz, hogy a gazdagon felszerelt modelleket személyautók helyett vásárolják. Ezeknek a vásárlóknak kedveznek az új Rogue felszereltséggel, amely alatt teljesen új felfüggesztés dolgozik. Alapvetően maradt az eddigi felépítés, tehát elöl független, kettős keresztlengőkaros, hátul merevtengelyes a rendszer, de a nyomtávot 140 mm-rel szélesítik ki, a hasmagasságot 20 mm-rel növelik; a szélesebb nyomtáv miatt a hátsó lengéscsillapítókat kijjebb mozgatták. Ez az első alkalom, hogy kanyarstabilizátor kerül egy Hilux hátsó tengelyére, ahol dob- helyett már tárcsafék lassít, ezzel párhuzamosan az első féktárcsa átmérőjét 2,5 centivel megnövelik. A változások eredményeként a Toyota állítása szerint ötödével csökkent a karosszériadőlés kanyarban, és finomabb lett a kormányreakció is, és a fékek is jobban bírják a terhelést. Az ausztrál Toyota Hilux Rogue a 2,8 literes turbódízelt kapja (204 LE/500 Nm), arról nincs hír, mikor jut el Európába az új felfüggesztés, mifelénk még a sportosabb hangolású GR Sport változat is a régi konstrukciót használja.