Bevallottan az Audi A6-os limuzint szeretné megszorongatni a Ford a felfrissített Taurus-szal, ennek érdekében hatalmas hűtőrácsot rajzoltak az autónak, és a szögletes hátsó lámpa is kapott egy LED-es körítést.

Belül jól néz ki a Taurus, széria a MyFord rendszer Belül jól néz ki a Taurus, széria a MyFord rendszer

Arról, hogy mindez mennyire hasonlít az ingolstadti autóra, lehet vitatkozni, de mindenképpen a Ford önbizalmáról árulkodik, hogy neki mernek menni egy német prémiumautónak. Ennek érdekében az utastérben jobb minőségű anyagokat használnak, alapfelszerelés a MyFord Touch rendszer, nagyobb átmérőjű főfékhenger alkalmazásával javítottak a pedálérzeten. Műszakilag a 3,5 literes, V6-os alapmotor teljesítményét 290 lóerőre növelték, új a kínálatban a feláras, kétliteres, 237 lóerős turbómotor.

Nem lett erősebb az SHO, de rövidebb végáttétellel jobban gyorsul Nem lett erősebb az SHO, de rövidebb végáttétellel jobban gyorsul

A Taurus SHO változat továbbra is 365 lóerős teljesítménnyel kapja a 3,5 literes V6-os turbómotort, de az új dinamika-csomagban rövidebb végáttétellel javították a gyorsulást és a rugalmasságot. Finomhangolták az elektromos kormány rásegítést, és a jövőben ténylegesen ki lehet kapcsolni az elektronikus menetstabilizálót.