Ahogy a Volkswagen konszern összes márkájánál, a Bentleynél is eldöntött dolog az elektromos átállás – persze lehet, hogy a hirtelen vezetőcsere és a fenntartható üzemanyagokat támogató Oliver Blume miatt a belső égésű motorok se halnak majd ki… –, amely miatt új formavilágot kíván meghonosítani a brit márka. A Mulliner karosszériaépítő műhely jóvoltából a váltás nem éles, hanem már most megismerhetjük a villanyautók új megjelenését, a márka valaha volt legerősebb, 740 lóerős benzinmotorral szerelt autójánál.

A mérnökök új szívósort készítettek a 6,0 literes W12-es biturbónak, módosították a feltöltőket, nagyobb töltőlevegő-hűtőket építettek be, és új a titánium kipufogórendszer, amelynek hátsó dobjait 3D-nyomtatással készítették el, az eredmény 740 lóerő és 1000 Nm-es nyomaték. A Bentley kiemeli, hogy 2002-es bemutatása óta az erőforrás teljesítményét 40%-kal növelték meg, miközben ezzel párhuzamosan 25%-kal csökkent a szabványos fogyasztása. A motor 8 fokozatú duplakuplungos váltón keresztül hajtja a kerekeket, a 0-96 km/óra gyorsulás 3,5 másodperc alatt megvan, a csúcssebesség 335 km/óra. Nem közölték a saját tömeget, de árulkodó részlet, hogy a karbon-kerámia fékrendszer elöl 10 (!), hátul 4 dugattyús nyergeket használ.

A Bentley Mulliner Batur-ból mindössze 18 példányt készítenek, és mindet előre értékesítették. Az indulóár adók és egyedi kérések nélkül 1,65 millió font. Alapáron fényes vagy sötétkróm díszeket lehet kérni az utastérbe, felárat kell fizetni a titánium díszekért, de akár 3D-nyomtatással arany kapcsolókat is készítenek. A bemutatópéldány belsejében Skóciából származó bőr – kevesebb CO2-kibocsájtással jár a szállítás – és műbőr keverékével kárpitozták, az anyósülés elé a W12-es motorhangjának rezonanciáját jelenítik meg egy ábrán, az üzemmódválasztó kapcsoló és a kormánykerék egyenes állását jelző gyűrű 18 karátos aranyból készült.