Az osztrák Carmaxx Classics már több mint két évtizede foglalkozik veteránautók felújításával. Amikor a cégtulajdonos egyik nap a Bogarával a feleségének Boxstere mellett állt meg, feltűnt neki a két autó méretei közötti hasonlóság. Nem hagyta nyugodni a dolog, aminek a Bugster fantázianevű autó lett a végeredménye.

Ez egy Porsche Boxster alvázra helyezett Volkswagen Bogár karosszéria, aminek a megvalósítása sokkal könnyebbnek bizonyult annál, mint amire elsőre gondoltak. Lehet, hogy véletlen, lehet, hogy van benne némi szándékosság, de a Boxster és a Bogár tengelytávolsága megegyezik, és a fölösleges alkatrészektől megtisztított Porsche alvázra némi vagdosást követően úgy rá lehet helyezni a régi karosszériát, mintha azt eleve oda tervezték volna.

Modern technika, régi külső. A műszerfalnál is tetten érhető ez a kettősség Modern technika, régi külső. A műszerfalnál is tetten érhető ez a kettősség

Igazából még arra se lett volna szükség, hogy új sárvédőket készítsenek műanyagból; mivel sportos menettulajdonságokat szerettek volna egy öreg kinézetű autóban, ragaszkodtak a 18 colos felnikhez a széles abroncsokkal. Két éves munkával született meg a Bugster 9.03 névre hallgató autó, ami úgy néz ki, mint egy tuningolt Bogár, valójában azonban egy blokkolásgátlóval, elektronikus menetstabilizálóval is rendelkező modern sportkocsi.

A Bogár karosszériája tágasabbnak bizonyult a Boxsterénél, ami megkönnyítette az átépítést A Bogár karosszériája tágasabbnak bizonyult a Boxsterénél, ami megkönnyítette az átépítést

Mivel a két év során minden problémát megoldottak, vevő megrendelésre pár hónap alatt össze tudnak hozni egy Bugstert. A lehetőségek egyébként szinte végtelenek, a Porsche 911 GT3 boxermotorjának felhasználásával akár 400 lóerős teljesítményt is meg tudnak valósítani az osztrákok. Csak bírja a megrendelő pénztárcája.