Henrik Fisker újra nekifut az autógyártásnak, előző próbálkozása még hatótávnövelős villanyautó volt, amelyet manapság Karma Revero néven forgalmaznak, miután a típus jogait megvásárolták a csődvédelem alatt álló cégtől. Most egy akkumulátoros-elektromos szabadidő-autóval próbálkozik a dán formatervező, az Ocean típus különlegessége lesz a „Kalifornia” üzemmód, ami azt jelenti, hogy a szélvédő kivételével az összes oldalablak és a hátsó szélvédő is leengedhető, illetve a napelemes paneleket tartalmazó tető is nyitható.

A műszaki részleteket még nem közölték azon kívül, hogy a 80 kWh kapacitású akkumulátort az LG Chemtől vásárolják, és hogy a napelemek segítségével évi 1000 mérföld, azaz 1609 km „ingyen” hatótávolságot kapnak majd a használók. A Fisker csak 2022-re ígéri az Ocean sorozatgyártását, az indulóár 40 ezer dollár lesz, de elő is lehet majd fizetni az autóra, a Tesla Model Y elektromos szabadidő-autó ezzel szemben már 2020-ban megvásárolható lesz (az ígéretek szerint…), 39 ezer dolláros indulóáron.