Csak a versenysportok királykategóriáiban, tehát a LeMans Prototípusoknál és a Formula-1 világában használnak ahhoz mérhető fékeket, amelyek a Bugatti Bolide lassulásáról gondoskodnak. Az eredetileg még 2020-ban bemutatott szuperautó fejlesztése a végéhez közeledik, most épp arról adtak hírt, hogy 2 éves fejlesztőmunkát követően véglegesítették a Brembo fékrendszert.

Elöl 390×37,5 mm, hátul 390×34 mm vastag karbon-kerámia féktárcsákat használnak, elöl kerekenként 2 darab 8 dugattyús, hátul kerekenként 2 darab 6 dugattyús, alumíniumból készített nikkel-bevonatú nyereg szorítja ezekhez a 25 illetve 24,5 mm vastag fékbetéteket. A féktárcsák mindössze 3175 gramm tömegűek, és gond nélkül viselik az extrém hőterhelést is – a Brembo mérnökei azért beleszóltak a hűtőlevegőt szállító csatorna kialakításába: a friss levegő 85-90%-ka megy a féktárcsára, a maradék a féknyeregre. A főfékhengereket és a fékfolyadékot is kifejezetten ehhez a rendszerhez készítették. Mind a 40 Bugatti Bolide gazdára talált már, azt egyelőre nem közölték, mikor vehetik át autóikat a megrendelők.