Még nem érett meg az idő a keresztmotoros M-es BMW-re, úgyhogy az X2-es szabadidő-autó csúcsváltozata az M35i jelzésű modell lesz. Aggódni nem kell, a gyár mindent beleadott, például történetének eddigi legnagyobb teljesítményű közútra szánt négyhengeres motorját kapja az újdonság. Kívülről a látványosabb lökhárítókról és a Cerium szürke vesékről és díszekről lehet felismerni az M Performance változatot, a kipufogóvégződések is ilyen színűek.

A 2,0 literes TwinPower turbómotor teljesítménye jelen esetben 306 LE/450 Nm, alapfelszerelés az xDrive összkerékhajtás és a nyolcfokozatú automatikus váltó, új elem az első tengelyen lévő M Sport elektronikusan vezérelt zárású differenciálmű és a rajtprogram, amivel könnyedén reprodukálható lesz a 4,9 másodperces 0-100 km/h sprint. Az új motorhoz egyébként megnövelt teljesítményű hűtőrendszer is tartozik.

Új futóműhangolást és kormánygépet készítettek az M35i változatnak, a feszesebb rugók és lengéscsillapítók mellett a hátsó felfüggesztés geometriáját is módosították, az M Sport fékrendszer elöl 18, hátul 17 colos átmérőjű tárcsákat használ, alapáron 19, extraként 20 colos felniket adnak. Felárasak az integrált fejtámlás első kagylóülések.

A BMW X2 M35i sorozatgyártása 2018 novemberében veszi kezdetét, az első példányok 2019 márciusában érkeznek meg Európába.