A Letenda nevű cég kifejezetten a kanadai telekre készítette az Electrip elnevezésű akkumulátoros-elektromos buszát, például azért készül alumíniumból a karosszéria, mert így hosszú távon ellenáll a síkosságmentesítéshez használt só korrodáló hatásának. Moduláris karosszériát készítettek, ezért is került annak a két végére a tengely, azaz szabadon lehet növelni-csökkenteni a középre beépített modulok számát. Az első prototípus 9 méteres, az utastér 45 személyes, ebből 24 az ülőhely – ezek száma csökken, ha mind a 6 kerekesszék/babakocsi hely használatban van. Padlófűtéssel oldják meg az utastér temperálását, a hatótávolságot és hajtómotor teljesítményét nem árulták el, de azt igen, hogy a 296 kWh kapacitású akkumulátort a Cumminstól vásárolják, és az 150 kW-os villámtöltés fogadására képes.